Ryanair a anunţat pentru primul trimestru din 2014 un profit de 197 de milioane de euro, cu 152% mai mult faţă de anul trecut. Compania aeriană irlandeză de tip low-cost a precizat că tarifele au crescut cu 9%, iar traficul creşte anual cu 4% în cele trei luni până în 30 iunie 2014. Traficul a crescut la 24.3m, în timp ce nivelul de încărcare s-a majorat de la 4% la 96%. Veniturile totale au crescut cu 11%, la 1.496 miliarde de euro, în timp ce costurile unitare au scăzut cu 2%. Excluzând combustibilul, calculele arată că acestea au crescut, de fapt, cu 1%.
Previziunile Ryanair arată că, până la finele anului, profitul pe 2014 va ajunge la 620m€ -650m €, faţă de 580m€ -620m € din 2013. Cu toate acestea, compania avertizează că rezultatele primului trimestru au fost uşor denaturate de calendarul Paştelui, când s-au acordat mai multe zile libere. Directorul executiv Michael O’Leary a declarat:
„Profiturile Q1 au fost stimulate de un Paște puternic (dar sunt oarecum distorsionate de lipsa liberelor de Paști din anul anterior Q1). Lansarea timpurie a programului nostru de vară şi dezvoltarea activă a rezervărilor noastre ne-au adus o creştere a factorului de încărcare de la 4% la 86% şi, totodată, ne-au permis o gestionare mai bună. Veniturile auxiliare au crescut cu 4%, în conformitate cu majorarea traficului, în timp ce reducerea taxelor de aeroport şi a bagajelor a fost compensată prin majorarea locurilor alocate.”