Portofoliul World Travel Market generază peste 6.5 miliarde de dolari (3.9 milioane euro) în ofertele industriei de turism şi de călătorie. Portofoliul WTM constă în patru evenimente de turism comercial business-to-business din lume: World Travel Market, Arabian Travel Market, WTM America Latină și WTM Africa. World Travel Market, care se desfăşoară în Londra în luna noiembrie a fiecărui an, este cel mai mare eveniment Portofoliu WTM, organizat de 35 ani, cu 5.000 de expozanți și 50.000 de participanți. Datorită lui şi a celorlalte evenimente organizate, cifra de afaceri a companiei este pe cale să depăşească anul acesta 6 miliarde de dolari.
Aproape de 7 miliarde de dolari
Marele eveniment World Travel Market 2013 a fost responsabil pentru realizarea a 3.7 miliarde de dolari în industria contractelor, prin intermediul expozanţilor care au negociat oferte de afaceri cu peste 8.500 de cumpărători din Clubul Cumpărătorilor WTM. Câteva exemple de înţelegeri încheiate în cadrul WTM 2013 includ compania de ticketing Encore, London West End Theatre, care a semnat un contract de 8.3 millioane de dolari în cadrul evenimentului, şi compania Andalucia Travel, care a semnat înţelegeri cu cinci touroperatori diferiţi într-o singură zi. Un sondaj privind expozanţii şi cumpărătorii din cadrul World Travel Market a dezvăluit că unul din doi participanţi se așteaptă ca, în cadrul evenimentului din acest an, să încheie mai multe afaceri, cu un buget mai mare decât anul trecut. Iar acest lucru facilitează Portofoliului WTM ocazia de a se apropia de giganta sumă de 7 miliarde de dolari pentru anul calendaristic 2014.
Trei evenimente, tranzacţii de sute de mii de dolari
Arabian Travel Market, organizat în fiecare mai, în Dubai, a fost lansat în 1994. ATM 2014 a înregistrat nu mai puţin de 2.700 de expozanţi, cu oferte de afaceri de peste 2.1 miliarde dolari şi cu 23.500 de vizitatori. WTM America Latină a fost lansat în 2012, în America Latină, şi are peste 1.000 de expozanți care au căzut de acord cu tranzacţii în valoare de peste 341 milioane dolari. Evenimentul, organizat în fiecare aprilie, aduce întreaga lume în America Latină şi promovează subregiunea în fața întregii lumi.
WTM Africa, evenimentul care promovează şi aduce în discuție lumea afacerilor din Africa, a fost lansat în 2014 și a înregistrat aproape 4.000 de profesioniști din industria turismului, care au negociat tranzacţii în valoare de 314 milioane de dolari. Directorul Portofiolio World Travel Market, Craig Moyes, a declarat: „Portofoliul WTM oferă oportunităţi de afaceri de neegalat pentru expozanţii săi şi transformă evenimentul în sine într-un loc în care industria turismului şi a călătoriilor îşi desfăşoară afacerile.”
Business la nivel înalt
„World Travel Market este un accesoriu în calendarul industriei globale, ce atrage cei mai influenţi cumpărători din lume. ATM, WTM America Latină şi WTM Africa sunt toate cele mai importante evenimente din regiunile lor, care rulează un succes enorm găzduind oferte de business şi garantând expozanţilor întâlniri de afaceri doar cu cei mai relevanţi cumpărători din domeniu. Faptul că Portofoliul WTM generează 6.5 miliarde de dolari în industria ofertelor de business demonstrează că Portofoliul WTM înseamnă business.”