EasyJet a reproiectat designul aeronavel de luvrare, pentru prima dată din 1998, după înlocuirea numărului de call center de pe fuselaj. Designul final a fost ales de 4.000 angajați și clienți, păstrându-se însă culoarea portocalie și dungile albe. Marile trei schimbări în aspectul aeronavei sunt:
– Portocaliul a fost prelungit fin de la coada spre fuselaj, creându-se astfel un spațiu mai mare pentru logo-ul easyJet
– Pe fuselajul aeronavei s-a trasat o bandă de culoare portocalie, care reflectă limbajul designului publicistic easyJet. Potrivit companiei aeriene, acest lucru înseamnă că logo-ul easyJet poate fi inversat din acea culoare – păstrând însă caracteristicile și liniile directoare de brand, dar oferind aeronavei un „aspect elegant, mai modern”.
– s-a renunțat la „.com” la specificarea site-ului de pe fuselajul aeronavei.
197 de aeronave Airbus A320 comandate
Noul design va fi proiectat pe toate noile aeronave de livrare easyJet, începând cu aprilie 2015. EasyJet, care sărbătorește a 20-a aniversare în noiembrie, așteaptă noi 197 de aeronave Airbus A320, care va înlocui modelele vechi de aeronave A319 din flota proprie. Mai mult, avioanele mai noi, deja existente, din flota companiei vor beneficia și ele de noile culori, în cadrul programului de revopsire, care are loc de obicei la fiecare șase ani. Iar asta înseamnă că 29 de aeronave vor picta cerul cu noul look, până la sfârșitul anului 2015. Astfel, 50% din întreaga flotă a companiei va fi colorată în acest design până la finele lui 2017.
Makeover low-cost
Aparent, o repictare a fiecărei aeronave durează aproximativ șapte zile. Peter Duffy, directorul comercial easyJet, a comentat:„După cum v-ați aștepta de la easyJet, aceasta este un makeover low-cost – toate noile noastre avioane vor fi realizate în aceste culori, însă vechi vor fi doar revopsite. Procesul de revopsire al întregii flote ar trebui să dureze cinci ani.”