Agenţia digitala globală Possible a anunţat lansarea unei noi platforme digitale pentru Small Luxury Hotel of the World (SLH), ce conţine o selecţie a site-ului de vacanţe de lux. Agenţia a fost responsabilă de furnizarea unui nou brand şi de modernizarea completă a experienţei digitale a brandului pe toate platformele, inclusiv pe tablete şi mobile, îmbinând experienţe unice pentru oaspeţii hotelurilor SLH. Cu o colecţie de neegalat de 520 de hoteluri boutique, deținute independent în 80 de ţări, SLH oferă experienţe personalizate, care ajută utilizatorii să-şi găsească refugiile din centrele oraşului sau a insulei private dorite.
Justin Cooke, director executiv la Possible din Marea Britanie, a declarat: „Acest ‚nou normal’ înseamnă că aşteptările turiştilor nu sunt constrânse de hotărârile hotelierilor prinvind oferte, ci sunt măsurate la cele mai bune experienţe online de pe planetă. Pentru a realiza acest lucru, Possible s-a concentrat pe folosirea celor mai bune practici pentru eficientizarea funcţionalităţii şi a navigării, prezentând utilizatorilor o experienţă ce ar putea provoca emoţie cu privirea la selecţia de hoteluri. Tot site-ul este conceput pentru a cufunda utilizatorul în experienţa de rezervare a unui Small Luxury Hotel of the World.”
Clădiri de top, destinaţii pe măsură
De asemenea, Possible a lucrat cu SLH pentru a defini poziţia lor de brand la nivel mondial drept „micii campioni”. Printr-un nou ton vocal, precum şi printr-un look fresh, brandul este folosit pentru prezentarea şi evidenţierea detaliilor şi a experienţelor individuale care separă hotelurile mici luxoase de concurenţă. Small Luxury Hotel of the World lucrează cu cele mai bune clădiri din cele mai importante destinaţii ale lumii. Paul Kerr, director executiv la Small Luxury Hotels, a declarat: „Așa cum hotelurile SLH pot oferi o experienţă hotelieră frumoasă, în care niciun detaliu nu este prea mic, aşa fiecare pixel din SLH.com a fost analizat şi realizat cu mare atenţie şi îndemânare.
Design şi conţinut inovator
„De la conţinut şi strategia social media, care includ ghiduri personalizate de destinaţie, la ratinguri bine întreţinute, la review-uri sociale şi până la fundaluri video bogate şi inspiraţionale, SLH a lucrat mână în mână cu Possible pentru a transforma brandul într-o campioană, atât prin conţinut, cât şi prin designul noii noastre platfome digitale.” Prin integrarea forţei de vânzări CRM, date de rezervare şi analiză web, Possible a fost în măsură să înţeleagă în amânunt comportamentul clienţilor SLH. Iar rezultatul acestei înţelegeri şi integrări este o nouă platformă puternică, digitală, care poate fi utilizată atât de pe mobil, cât şi de pe tablete.
World’s Leading Luxury Hotel Brand Website
Folosind aceasta perspectiva, Possible a creat o platformă de căutare şi o structură de navigare, care transformă cu totul modul în care utilizatori îţi pot găsi şi planifica vacanţele în moduri noi şi neobişnuite. Întreaga experienţă digitală permite brandului SLH să livreje publicului caracteristici utile şi personalizare de optimizare şi o experienţă cu adevărat personalizată. În urma unui parteneriat care a durat peste cinci ani, Possible Londra a lucrat cu SLH pentru a redefini conceptul experienleţelor de vacanţe digitale de lux. Ca rezultat, rezervările online au crescut anual cu 45% şi, în 2013, SLH.com a fost votat la World Travel Awards – World’s Leading Luxury Hotel Brand Website.