KLM ofera acum pasagerilor sai din lumea intreaga, posibilitatea de a primi confirmarea check-in-ului, boarding pass-ul si statusul zborului prin Facebook Messenger. Aceasta face ca informatiile sa fie mai usor de accesat intr-un singur loc, atat de acasa, cat si in calatorie.
KLM este prima companie aeriana globala, care ofera aceste servicii prin Facebook Messenger.
“Noul serviciu Messenger este optiunea perfecta adaugata la strategia KLM de promovare prin social media. Credem ca acesta poate exista oriunde sunt clientii nostri, deci Messenger este o alegere buna. Clientii nostri se simt confortabil impartind informatiile cu KLM printr-o platforma personala, cum este Messenger”, spune Pieter Elbers, Presedinte si CEO KLM.
Serviciul a fost lansat pe 30 martie si va fi disponibil pe scara larga in zilele si saptamanile urmatoare.
Aceasta marcheaza extinderea serviciului Messenger pe segmentul Business, asa cum s-a anuntat anul trecut.
Noul serviciu este disponibil epntru toti clientii care isi rezerva biletele pe KLM.com si opteaza pentru primirea informatiilor prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.
Conform KLM, in fiecare saptamana, compania primeste peste 100.000 de notificari pe social media, din care peste 10.000 sunt cu intrebari sau sugestii la care transmit raspunsuri personalizate cei peste 200 de agenti.
KLM ofera pasagerilor sai magazin one-stop-shop, disponibil 24 / 7, in 13 limbi diferite: olandeza, engleza, germana, spaniola, portugheza, italiana, franceza, norvegiana, rusa, japoneza, chineza, coreeana si thailandeza.