Eurostar lansează prima sa campanie publicitară televizată în Țările de Jos. Publicitatea evidențiază beneficiile serviciilor de transport feroviar de mare viteză între Londra și Țările de Jos. Produsă de FHV / BBDO, campania TV este susținută de bannere online și de anunțuri pre-roll pe YouTube.
Investițiile Eurostar în publicitate pe piața olandeză fac parte dintr-un concept realizat pentru a profita de creșterea vânzărilor în Țările de Jos, în urma lansării produsului „Orice stație olandeză” din luna aprilie a anului trecut. Călătorii sunt încurajați să ia în considerare servicii de transport feroviar de mare viteză între Londra și Țările de Jos, în schimbul serviciilor oferite de companiile aeriene, pentru o călătorie mai relaxantă și mult mai primitoare.
Lionel Benbassat, directorul de marketing și de brand al Eurostar, a declarat: „Investind în piața olandeză, vrem să încurajăm mai mulți consumatori să călătorească prin intermediul rețelei feroviare de mare viteză. Noua campanie publicitară aduce la viață avantajele mersului cu trenul între Londra și Țările de Jos și, ca rezultat, sperăm să vedem o creștere în numărul de pasageri care călătoresc între destinațiile europene.”