Aeroportul din Frankfurt şi-a răsfăţat vizitatorii cu vinuri exclusiviste, în cadrul evenimentului Destinaţia Vinul. Un eveniment organizat în weekend, în cadrul Terminalului 1, şi considerat primul Târg Internaţional al Vinului de pe aeroportul din Frankfurt (FRA), prezentat de Fraport, managerul aeroportului. Ambianța cosmopolită a aeroportului din Frankfurt a oferit acestui târg un cadru unic. Turiştii s-au putut îmbarca într-o călătorie fascinantă a degustării de vinuri internaţionale, într-o încăpere cu peste 40 de expozanţi – crame şi comerciaţi de vin în lumea largă – care și-au prezentat producţiile în cabine individuale, amenajate în zona publică a Terminalului 1, la îmbarcări. Destinaţia Vinul fost deschisă între 7-9 noiembrie orele 12:00-20:00, iar preţul de intrare este de 10 euro, sub forma unui depozit de sticlă de vin, sumă rambursată pe jumătate la înapoierea sticlei.
Destinaţia Vinul, un concept inovator
Rolul Aeroportului Frankfurt (FRA) ca trendsetter este subliniat de conceptul inovator care stă la baza Destinației Vinului. La urma urmei, FRA este poarta de acces spre regiunile producătoare de vinuri ale Germaniei, majoritatea acestora aflându-se într-o unitate regăsită la o oră sau două ore de aeroport. În plus, FRA servește ca centru de transport al importatorilor și exportatorilor de vinuri internaționale. La poarta de acces a Germaniei, unde mii de pasageri se amestecă şi produsele internaționale sunt la mare căutare, acest nou eveniment organizat de aeroport a oferit iubitorilor de vin oportunitatea de a degusta din producții exclusiviste.
Schloss Reinhartshausen şi Höfferle
Expozanții includ nume consacrate precum Schloss Reinhartshausen din Germania și Höfferle, specializată în vinuri din America de Sud, precum și mulţi nou-veniți dornici să-și evidenţieze produsele de calitate într-un centru global caAeroportul Frankfurt. Această „primă ediție” a târgului anual Destinaţia Vinului a permis consumatorilor, comercianților cu amănuntul și restaurantelor experimentarea produselor din majoritatea țărilor mari producătoare de vin.
În cadrul evenimentului, compania Lufthansa a fost reprezentată prin intermediul filialei sale LSG, ce oferă o selecție rafinată de vinuri renumite, de care se bucură adesea pasageriiLufthansa aflați la clasele I şi business. Nordsee, partenerii lor de catering, au servit şi fructe de mare proaspete la un bar Oyster, iar muzicieni din diferite țări au oferit momente de divertisment sub forma unor spectacole live de pian și saxofon.