TUI a subliniat cu fermitate strategia de vânzare directă și tăierea unei terțe părți din distribuție. Dezvăluind rezultatele preliminare ale sfârșitului de an, giganta companie de travel susține că distribuția directă este „esențială” în strategia sa. „Prin creșterea vânzărilor directe ale vacanțelor noastre scădem costurile distribuției, reducem dependența de o terță parte dintre distribuitori și astfel ne putem construi propria relație cu clienții”, au spus reprezentanții companiei.
Mixul vacanțelor online
Aceasta susține că mixul de distribuție directă s-a îmbunătățit cu două puncte procentuale față de anul trecut, la un nivel de 68% din vânzările de masă. „Îmbunătățirea vânzărilor directe a fost determinată de canalul online, care, de asemenea, a crescut cu trei puncte procentuale în 2014, la 38% din vânzările de masă”, au adăugat aceștia.
„Pe parcursul anului, am generat venituri online de 4.1 miliarde£ prin businessul nostru de masă, această cifră reflectând o creștere de 6% la rezervările pachetelor online.” Între timp, TUI a confirmat planurile de a deschide mai multe magazine „next generation” în situri „de mare tranzit”. Compania are în prezent 23 de magazine mai înaltă tehnologie în Marea Britanie. Actualizarea strategiei a fost realizată după ce TUI a raportat ultima serie de rezultate anuale înainte de a fuziona cu societatea-mamă germană TUI AG.
Profituri majorate cu 11%
Profiturile TUI au crescut cu 11%, mai mult decât prognozase compania, având un profit operațional de bază pentru anul încheiat în septembrie de 654 milioane de lire sterline, pe o bază monetară constantă. TUI, care deține brandurile Thomson și First Choice, estimează că profitul operațional va crește cu cel putin 9%. „Acest lucru demonstrează puterea și rezistența modelului nostru de afaceri într-un mediu de tranzacționare competitiv pentru companiile aeriene și pentru mulți operatori de turism”, a declarat directorul executiv Peter Long.
O nouă fază de creștere
„Combinația dintre poziția noastră de lider pe piață, la scară largă, se concentrează pe vacanțe unice distribuite tot mai mult în online și pe relația cu clientul pe tot parcursul experienței lor de vacanță, care să ofere companiei o bază solidă pentru o creștere durabilă și profitabilă.
„Fuziunea cu TUI AG va consolida și în viitor grupul nostru combinat. De asemenea, ea va spori certitudinea creșterii vacanțelor unice pe termen lung și va întări clar avantajul nostru competitiv prin controlul asupra experienței clientului până la final. „Această strategie va ,arca începutul unei noi faze interesante de creștere, oferind oportunități și valori semnificative pentru clienți, angajați și acționari deopotrivă.”