Travel Magazine

Proprietarul „Time Out” vrea să cumpere Lastminute.com

Antreprenorul, care deţine revista „Time Out” din Londra, curtează cu obţinerea unui boom online, printr-o ofertă de preluare a site-ului Lastminute.com. Sky News a aflat că Oakley Capital, companie condusă de Peter Dubens, unul dintre cei mai de succes investitori de tehnologie din Marea Britanie, se află printre puţinii ofertanţi care vor să achiziționeze Lastminute.com, de la părintele său din SUA. Sabre a anunțat vara această că intenţionează să vândă site-ul Lastminute, care funcționează în prezent ca o filială a Travelocity, companie detinuta de grupul Sabre Holdings.

Performanţă “dezamăgitoare”
Sabre a cumpărat site-ul Lastminute.com cu 600 de milioane de lire sterline, în 2005, şi, în ciuda sumelor substanţiale alocate marketingului şi publicităţii, performanţa acestuia a fost descrisă drept „dezamăgitoare”. Compania a luptat să producă un impact altundeva în Europa, cu cea mai mare cotă de piaţă în Marea Britanie şi Franţa.

Investiţie nerecuperată
Analiştii spun că Travelocity a eşuat integrarea eficientă a Lasminute.com sau construirea unei reţele hoteliere sau de parteneriate la care a avut acces într-o perioadă în care unii competitori s-au extins în mod agresiv. În luna august, Sabre a apelat la bancherii Houlihan Lokey pentru a supraveghea vânzarea afacerii. Sky News a declarat că a înţeles de la sursele sale că Sabre s-a pregătit să accepte o pierdere substanţială la tranzacţiei, din pricina scăderii site-ului în ochii partenerilor şi a pieţei de turism internaţionale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *