Travel Magazine

10 motive pentru care websiteul tău de turism are nevoie și de un blog

blog (1)

În zilele noastre, publicul petrece mai mult timp pe calculator, informându-se mai degrabă online decât prin metodele tradiționale – cărți și reviste. Blogul stă la baza strategiei de marketing online, și este un pivot al “planului de atac” necesar menținerii unei afaceri de succes.
În continuare, îți prezentăm câteva motive pentru a te convinge de ce un blog este atât de important.
1. Sunt foarte bune pentru SEO (optimizarea motoarelor de căutare)
Ca și multe alte companii ce folosesc internetul pentru a-și vinde produsele online, probabil îți dorești ca anumiți termeni de căutare să îți aducă siteul pe prima pagină de recomandări Google. Dacă websiteul tau nu se clasează destul de sus la termenii doriți, nu este chiar sfârșitul lumii când ai și un blog, care îți oferă posibilitatea de a apărea pe paginile motoarelor de căutare atunci când este corect optimizat.
1q0xhatsfl_bbc_blogs
2. Blogurile îți personalizează afacerea
În cazul în care afacerea ta include turui, atunci vei avea două produse: turul/activitățile și serviciile; ambele produse având aceeași importanță. Dacă ai ghizi excelenți, dar un tur neinteresant, turiștilor nu le va face plăcere. Deasemenea, poți avea cel mai extraordinar tur, dar dacă ghizii vor fi îngrozitori, clienții nu vor fi mulțumiți. Din acest motiv, ghizii sunt foarte importanți. Cu ajutorul unui blog, poți crea o legătură între ghid și clienții tăi – vechi și noi.
3. Un blog te poate ajuta să te impui ca voce autoritară în domeniul de lucru
Cu excepția cazului în care ai cele mai originale tururi din lume, suntem destul de siguri că întâmpini opoziție. Dacă ai avea o școală de bucătari, ar mai fi și alte școli similare în apropiere? Sau dacă ai deschide un centru de hiking, probabil că nu ai fi singurul din zonă. Un blog te poate ajuta să îți diferențiezi compania de alte companii similare prin intermediul calității conținutului.
4. Sprijină inițiativele de marketing
Să spunem că vrei să sărbătorești aniversarea de 25 de ani a companiei tale și că îți dorești să faci acest lucru cunoscut tuturor – ai putea crea o pagină pe site, cu un concurs, dar înainte de asta, ai putea sprijini ”compania” cu o serie de postări înainte și după sărbătorirea evenimentului. Cea mai bună modalitate de a face acest lucru este prin intermediul unui blog. La fel, dacă dorești lansarea unui nou produs, blogul este locul potrivit.
blog
5. Blogul tău crează conținut pentru toate rețelele tale de socializare
Foarte multe companii nu știu despre ce să vorbească pe variatele rețele de socializare. Vor să fie prezente pe Facebook și Twitter, dar nu sunt sigure ce să spună, însă, cu ajutorul unui blog și cu un calendar al conținutului care să îl susțină, nu te vei mai întreba niciodată despre ce să vorbești pe rețelele de socializare.
6. Conținutul unui blog se poate adresa nevoilor clienților tăi.
Secțiunea ”Întrebări frecvente” este în mod normal locul în care clienții îți adresează întrebări, dar în general această secțiune este printre cele mai neatrăgătoare părți ale oricărui site. Nu spunem că nu ar trebui să ai o astfel de pagină, ar trebui să o ai, însă acest lucru nu înseamnă că nu te poți adresa întrebărilor și nevoilor clienților tăi prin intermediul blogului. Procedând astfel, poți pune accentul pe anumite idei cărora te adresezi în alte părți ale siteului tău.
7. Blogurile sprijină tipul de branding pe care îl dorești
Mai multe branduri sau companii pot oferi aceleași produse sau servicii, dar aici se sfârșesc similaritățile. Câteva companii oferă călătorii către insule ce implică dormitul în corturi, în timp ce altele oferă pachete cu resorturi de 5 stele. Primul tip este low-cost, iar al doilea este de lux. Cu ajutorul unui blog, poți sprijini tipul de branding promovat de compania ta.
8. Le poți folosi pentru a-ți educa și informa clienții
blogging-shout
Dacă urmează să lansezi un nou produs pe piață, sau urmează să faci reduceri la o campanie majoră, blogul este locul potrivit pentru a le promova. Tot ceea ce trebuie să faci este să ai un subiect de discuție și pe cineva care să scrie despre acesta.
9. Reduc costurile
Este destul de costisitor să tot chemi pe cineva priceput la calculatoare ca să îți updateze websiteul, și durează și destul de mult timp. Și în plus, nu ai garanția că totul va fi gata când vrei tu, sau că va arăta așa cum ți-ai dorit. Fă-ți un blog cu acces la CMS (sistem de administrare al conținutului) și îl poți updata singur atunci când îți dorești, așa cum îți dorești.
10. Îmbunătățesc conversiile
În esență, blogurile îmbunătățesc conversiile bănești. Comercianții ce prioritează blogurile au de 13 ori mai multe șanse să se bucure de ROI (rata de recuperare a investiției). Ei oferă motoarelor de căutare mai mult conținut cu care acestea să poată lucra, o platformă unde conținutul publicat poate fi mai valoros, iar aceste lucruri oferă clienților un motiv în plus pentru a face o rezervare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *