Schimbarea orelor de deschidere în sute din agenţiile stradale ar putea duce la concedieri, spune TUI. Giganta companie, care deţine Thomson și First Choice, a anunțat ieri că a intrat într-o perioadă de consultare cu personalul din 270 de agenţii mici ale sale, dorind să înainteze ora de deschidere cu 30 de minute – până la 09:30. În alte 30 de agenţii mici, vrea să reducă zilele de tranzacționare de la şase la cinci pe săptămână și să mute ora de deschidere la 10:00. TUI a confirmat că acest lucru ar putea duce la concedieri obligatorii, dar, potrivit acestuia, dacă personalul va accepta structura şi ofertele ei, concedierile vor fi menţinute la nivel minim. TUI a declarat că schimbările vor permite magazinelor să opereze pe un model de personal mai eficient.
Dezvoltarea rezerv[rilor online
„Aceste propuneri vor asigura menţinerea constantă a reţelei de magazine la nivel naţional, fără însă a compromite nivelul ridicat al serviciilor furnizate în prezent de clienţii companiei, indiferent unde locuiesc în țară”, a anunţat Tui ieri, într-o declaraţie publică. Potrivit companiei, măsura face parte din strategia pe termen lung: multi-chanel, care intenţionează să transforme compania într-o afacere condusă online, mai ales că în ultimii cinci ani s-a simţit o creștere semnificativă a rezervărilor online.
Strategie multi-chanel
Multi-chanel de vânzare cu amănuntul este o strategie de marketing care ofera clienţilor posibilitatea de a alege din diferite modalităţi de cumpărare a produsului. O adevărată strategie multi-canal se referă la achizițiile dintr-un magazin, achiziţiile online, comenzi telefonice, televiziune interactivă, e-mail, catalog de comandă și site-uri comparative. Scopul unei strategii multi-chanel de vânzare cu amănuntul este acela de a maximiza veniturile și loialitatea prin oferirea clienţilor accesibilitate şi confort.
Reţea naţională stradală
„În același timp, reţeaua naţională stradală de vânzare cu mănuntul este un canal important de distribuție, care face parte din oferta multi-channel. TUI UK & Irlanda a efectuat o examinare aprofundată pentru a determina modul în care această experienţă multi-channel ar trebui oferită clienţilor, asigurând serviciile conform aşteptărilor lor, îndeplinindu-le cerinţele în cel mai productiv și eficient mod posibil”, a mai spus compania. Personalul afectat de noile modificări va intra într-un proces de consultare începând cu 9 septembrie.
Compania a precizat că „Personalul de retail al Thomson este o parte esenţială şi valoroasă a activității, iar TUI UK & Irlanda este angajat în atenuarea impactului asupra acestuia, în cazul în care sunt realizate modificările necesare privind modernizarea operaţiunilor de retail.”