Thomson și-a deschis un nou magazin high-tech în Metro City Centre, din Gateshead. Inaugurarea magazinului a fost realizată ca urmarea lansării altor magazine „Holiday Design Store”, de-a lungul a 18 luni, în Bluewater Shopping Centre, Sheffield Meadowhall, Liverpool, Bristol și Glasgow City Centre. Magazinul din Gateshead are 2.000 de metri pătrați și este amenajat cu ecrane high definition, pe care sunt ilustrate clipuri promoționale ale destinațiilor și ale hotelurilor comercializate de agenție.
De asemenea, magazinul deține un ecran tactil cu hartă interactivă de 84 inch, care poate fi folosită de clienți, în vederea alegerii următoarei destinații de vacanță. Tot aici, clienții vor putea vedea diferite liste „top 10” și informații live cu privire la vremea destinației, vor putea citi recenzii, vor urmări videoclipuri din destinațiile companiei și prezentări ale hotelurilor din cadrul acestora.
Magazinul este delimitat cu zone speciale, dedicate clienților care preferă să folosească telefoanele mobile și harțile interactive în căutarea vacanței. Un „Advice Bar” pune la dispoziția clienților și un computer, de unde aceștia pot accesa review-uri, informații despre destinații, excursii, informații despre viză. Mai mult, de pe acest computer, clienții chiar își pot achiziționa singuri vacanța. Iar dacă vor o experiență de rezervare „complet captivantă”, clienții pot sta în cabine cu agenți turistici și pot urmări imagini relevante din vacanțe.