Thomas Cook și-a reduc pierderile din sezonul de iarnă cu 42%, la 73 millioane de lire, în primul sfert al anului, când a înregistrat creșteri de 16% ale veniturilor. În timpul perioadei, datoria netă a companiei a scăzut cu 24 de milioane de lire sterline, la 1.262 milioane de lire sterline. Directorul executiv Peter Fankhauser, care l-a înlocuit pe Harriet Green la începutul anului financiar, a declarat că:
„Performanța noastră în acest trimestru demonstrează marile progresele pe care continuăm să le facem în transformarea Thomas Cook. Suntem deosebit de mulțumiți de performanța afacerii noastre din Marea Britanie, care atinge acum cea mai mare marjă a bazei EBIT din 2009, în timp ce la nivel de grup ne-am redus pierderile de exploatare ale primului trimestru la aproape jumătate.”
Winter Sun
„Deși are câteva zile, strategia noastră pentru o creștere profitabilă prin produse noi și de Winter Sun începe să dea rezultate. Modul de comercializare în multe dintre piețele noastre continuă să fie dificil, dar noi credem că măsurile luate pentru îmbunătățirea companiei vor continua să ne consolideze poziția competitivă.”
Creșteri profitabile sustenabile
„Strategia noastră continuă să se focalizeze pe generarea unei creșteri profitabile sustenabile, oferind vacanțe diferențiale și exclusive, printr-o producție și distribuție eficientă, calități menținute de conducerea eficientă a sectorului digital. Sunt încrezător că obiectivul nostru privind punerea riguroasă în aplicare a strategiei va continua să conducă la îmbunătățiri semnificative în performanța grupului.”