Renumitul brand britanic Thomas Cook se va relansa miercuri, 16 septembrie 2020, exclusiv online după achiziția sa de către gigantul Fosun Tourism Group(China).
Licențiat de CAA(Civil Aviation Authority – Marea Britanie) și protejat de Atol, noul Thomas Cook se va lansa ca o afacere exclusiv online prin intermediul unui nou site www.thomascook.com, oferind clienților mii de hoteluri și rute de zbor pentru a-și putea planifica vacanțele.
Fosun Tourism Group, care deține și Club Med, a achiziționat marca și activele online ale lui Thomas Cook în noiembrie anul trecut, după falimentul companiei.
“Thomas Cook are o moștenire cu care ne mandrim și, după achiziționarea mărcii anul trecut, am vrut să repunem rapid pe piata marca atat de cunoscuta in Marea Britanie”, a declarat Jim Qian, președintele și CEO-ul grupului Fosun Tourism.
Noua companie va păstra logo-ul Sunny Heart al mărcii.
„Susținerea mărcii în China și relansarea acesteia în Marea Britanie este un mare pas în planul nostru de a transforma Thomas Cook într-o poveste de succes globală și o etapă cheie în dezvoltarea strategiei Grupului de turism Fosun”, a adăugat Qian.
“Am reinventat unul dintre cele mai cunoscute nume din turismul britanic”, a declarat CEO-ul Thomas Cook din Marea Britanie, Alan French, adăugând că noua companie este conștientă de provocările pe termen scurt pe care le pune pandemia Covid-19.
Campania de relansare, denumită „Covid-ready”, se va axa inițial pe vanzarea vacanțelor către destinațiile marcate ca sigure pe lista guvernului britanic.
Potrivit CEO-ului, clienților nu li se vor percepe taxe de modificare dacă se schimbă regulile impuse de guvern ca urmare a pandemiei.
„Știm că britanicii sunt dornici să călătorească, dar in același timp sunt ingrijorați în ceea ce privește siguranța și orice modificare a regulilor guvernamentale privind carantina. Vindem doar destinații sigure și hoteluri cu reguli flexibile “, a spus CEO-ul companiei.
La lansare, vacanțele vor fi disponibile în destinațiile populare de plajă și orașe din diferite țări, inclusiv Italia, Grecia și Turcia. Clienții vor putea alege de la simpla cazare până la servicii complete all-inclusive, în hoteluri de trei, patru și cinci stele.
În lunile următoare, Thomas Cook va continua să investească pentru a se adapta nevoilor și stilurilor de viață în schimbare, inclusiv adăugarea de noi parteneri de zbor și alte opțiuni de călătorie, precum și hoteluri și alte tipuri de cazare. Alte destinații vor fi adăugate atunci când restricțiile guvernamentale vor fi ridicate.