Travel Magazine

STUDIU A4A: TRAFICUL AERIAN PENTRU CALATORIILE DE AGREMENT IL DEPASESTE PE CEL PENTRU CALATORIILE DE AFACERI

Airplane_01

Mirela Sandu

Calatoriile de agrement au depasit calatoriile de afaceri, ca motiv principal pentru transportul aerian, conform unui nou studiu al grupului A4A (Airlines for America).

Raportul “Status of Air Travel in the USA”, la care au participat peste 3000 de cetateni americani, spune ca, in 2015, 48 % dintre pasageri au calatorit pentru agrement, fata de 31 % care au calatorit pentru afaceri. 21 % dintre pasageri au calatorit in alte scopuri, fara caracter personal.

Un studiu similar a fost efectuat in 1997, cand 47 % din totalul calatoriilor cu avionul au fost pentru afaceri.

“De-a lungul vremii, calatoriile cu avionul au fost dominate de cei bogati, care calatoreau pentru afaceri. Astazi, fata de 1997, exista o probabilitate mai mare ca tinerii si persoanele cu venituri in jurul a 50.000 USD / an sa calatoreasca pe calea aerului. In plus, in 2015, mai mult de jumatate dintre pasagerii curselor aeriene provin din familii cu venituri anuale sub 75.000 USD”, a declarat A4A.

“Printre altele, am constatat ca 81 % din populatia adulta a Americii au declarat ca au apelat la o companie aeriana, la un moment dat, pe parcursul vietii. Aceasta se compara cu doar 49 % in 1971 si 65 % la inceputul perioadei de reglementare in traficul aerian”, a declarat directorul economic al A4A, John Heimlich.

“Mai mult de jumatate dintre calatori spun ca acorda o atentie deosebita logisticii si, atunci cand pot alege mijlocul de transport, orarele de zbor si itinerariile sunt prioritare”, a mai declarat J. Heimlich.

Conform raportului A4A, pasagerii sunt, in general, multumiti de serviciile companiilor aeriene, cu o rata a satisfactiei de 80 %.

Respondentii au mentionat ca gradul de confort la bord, asistenta acordata de companie la cumpararea unui bilet si itinerariile / orarele de zbor au fost cele mai importante trei zone din experienta de pasager, care ar trebui imbunatatite.

Airlines for America (A4A) este o companie de avocatura care pledeaza pentru elaborarea unor masuri de imbunatatire a calitatii serviciilor si a gradului de siguranta la bordul avioanelor companiilor americane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *