MSC Cruises îşi taie în jumătate croazierele şi le alungeşte, în cadrul unui program de upgradare, în valoare de 200 milioane €. Compania a început deja proiectul, iar MSC Armonia este prima navă de croazieră de mici dimesniuni care a fost deja tăiată în două pentru upgradare, iar bugetul alocat ei este de 50 de milioane de euro. Lucrările la MSC Armonia au început ieri, prin introducerea unei noi secțiuni pre-construite în cadrul vasului original de croazieră. După nouă săptămâni de alungire şi remodelare, nava de croazieră, care are în prezent 251 de metri și transportă 2.199 de pasageri, va avea cu 24 de metri mai mult şi 193 de cabine suplimentare. Astfel, MSC Armonia va fi în măsură să transporte 2.679 de pasageri.
„Renaissance” de 200 milioane €
Ispravele inginereşti au loc la șantierul naval Fincantieri din Palermo, Sicilia, şi constituie începutul proiectului „Renaissance”, în valoare de 200 milioane €, care va remodela patru nave ale acestei linii – MSC Armonia, MSC Sinfonia, MSC Opera și MSC Lirica – în scopul de a de deveni „similare la dimensiuni”. Fiecare navă va beneficia, de asemenea, de un parc acvatic de pulverizare pentru copii, zonă extinsă de magazine de designer, restaurante recondiţionate si zone publice de recreere. Remodelarea fiecărei nave va dura aproximativ nouă săptămâni, MSC Armonia fiind programată să navigheze din nou în 17 noiembrie în cazul în care, după o croazieră de repoziţionare de la Genoa la Las Palmas (Gran Canaria), va începe un sezon de iarnă cu traversarea Insulelor Canare, în programe de o săptămână.
Program finalizat în 2015
MSC Cruises şi-a anunţat intenţia de remodelare a navelor încă din 2013, precizând că toate cele patru nave ale sale de clasă Lirica vor fi redimensionate şi modernizare în următorii doi ani. Programul Renaissance” (Programul Renaşterii) de aproape 200 de milioane € a fost comandat de Fincantieri, din Italia, una dintre cele mai mari companii de construcții navale din lume, şi va fi finalizat în 2015. MSC Armonia, MSC Lirica, MSC Sinfonia și MSC Opera vor beneficia de noi opţiuni interesante de divertisment, progresele tehnologice, magazine extinse și până la aproape 200 de noi cabine pe fiecare navă. Mai mult, acestea vor deţine un waterpark complet nou (cu tobogan eşi tunuri de apă), buticuri, interioare reamenajate, mai mult spaţiu şi o parfumerie cu totul nouă, cu zone de afişaj dedicate unor braduri de top precum Dior, Lancôme și Dolce & Gabbana.