Travel Magazine

EASYJET ISI CERE SCUZE PENTRU O INTARZIERE DE 48 DE ORE

200th_Easyjet_sm

Mirela Sandu

easyJet si-a cerut scuze pasagerilor sai, care au suportat intarzierea de 48 de ore(!), a unui zbor de la Furteventura la Bristol. Ca gest de buna vointa, compania a oferit fiecarui pasager afectat de intarziere, cate un voucher in valoare de 100 lire sterline.

Zborul EZY6066, de la Furteventura la Bristol, trebuia sa decoleze sambata, dar a fost amanat din cauza unei defectiuni ce a survenit la bordul aeronavei. Reprezentantii Easyjet au declarat ca „au fost depuse toate eforturile” pentru a trimite duminica un alt avion, dar ”din pacate, acest lucru nu a fost posibil”. Astfel, zborul a fost amanat pana luni.

Pasagerii s-au plans pe retelele social-media, de lipsa informatiilor. Unii au spus ca nu au putut parasi aeroportul pentru a-si cumpara medicamente, altii au spus ca au fost lasati pana noaptea tarziu in aeroport, fara a sti unde vor sta. Dar easyJet a declarat ca a oferit pasagerilor toate informatiile de care a dispus, vouchere pentru gustari, camere la hotel.

easyJet Airline Company Limited, cu baza la Aeroportul Londra – Luton, este una dintre cele mai mari companii low cost din Europa, cu zboruri interne si internationale pe aproape 300 de rute, intre 98 de orase europene.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *