Mirela Sandu
easyJet si-a cerut scuze pasagerilor sai, care au suportat intarzierea de 48 de ore(!), a unui zbor de la Furteventura la Bristol. Ca gest de buna vointa, compania a oferit fiecarui pasager afectat de intarziere, cate un voucher in valoare de 100 lire sterline.
Zborul EZY6066, de la Furteventura la Bristol, trebuia sa decoleze sambata, dar a fost amanat din cauza unei defectiuni ce a survenit la bordul aeronavei. Reprezentantii Easyjet au declarat ca „au fost depuse toate eforturile” pentru a trimite duminica un alt avion, dar ”din pacate, acest lucru nu a fost posibil”. Astfel, zborul a fost amanat pana luni.
Pasagerii s-au plans pe retelele social-media, de lipsa informatiilor. Unii au spus ca nu au putut parasi aeroportul pentru a-si cumpara medicamente, altii au spus ca au fost lasati pana noaptea tarziu in aeroport, fara a sti unde vor sta. Dar easyJet a declarat ca a oferit pasagerilor toate informatiile de care a dispus, vouchere pentru gustari, camere la hotel.
easyJet Airline Company Limited, cu baza la Aeroportul Londra – Luton, este una dintre cele mai mari companii low cost din Europa, cu zboruri interne si internationale pe aproape 300 de rute, intre 98 de orase europene.