Pentru unii, check-in-ul devine floare la ureche! Vineri, United Airlines a devenit prima companie aeriană din SUA care le oferă clienților săi posibilitatea de a-şi scana pașapoartele la check-in-ul online, pentru zborurile internaționale, prin intermediul dispozitivelor mobile iOS și Android. Turiştii sunt lăsaţi să folosească aplicaţia de scanare a paşaportului pe mobil, timp în care operatorul aerian continuă testările.
Scanarea paşaportului, direct de pe mobil
Clienții pot accesa funcția de scanare pașaport la check-in pentru zborurile internaționale, în 24 de ore înainte de plecare. După descărcarea şi inițierea funcţiei de check-in pe mobil, îţi poţi scana sau verifica datele existente pe pașaport, aplicaţia folosind camera video pentru fotografierea şi stocarea documentelor, în mod similar cu sistemul mobile banking. După ce ai scanat paşaportul, Jumio Inc, o societate de administrare acreditări, va verifica datele, asigurând astfel siguranţa şi autenticitatea clientului. Cei care, însă, au nevoie de documentaţie suplimentară pentru călătorii, precum vize, vor continua să îşi facă check-in-ul la aeroport.
Noi caracteristici client-friendly
„Vrem să construim cea mai folositoare aplicaţie pentru clienţii noştri. Noul sistem de scanare al paşaportului economiseşte timp şi le oferă clienţilor mai multe opţiuni de a-şi gestiona programul de călătorie”, a declarat Scott Wilson, vice-presedintele United Airlines pentru marketing şi comerț electronic. Compania va colecta feedback-uri în timpul fazei de testare a aplicaţiei, cu scopul îmbunătăţirii produsului şi, implicit, cu scopul de a crea noi caracteristici client-friendly, pentru cei care vor adopta noua tehnologie.
CIO 100 Award
Anul trecut, United Airlines şi-a lansat o aplicaţie de mobil cu totul nouă, care a fost descărcată de peste 13 milioane de clienți. Datorită acestui fapt, dar şi pentru angajamentul companiei aeriene pentru a îmbunătăți constant experiența clienților cu noi tehnologii pentru mobil, United Airlines a primit prestigiosul CIO 100 Award, din partea CIO Magazine. La începutul acestui an, compania a introdus pe piaţă un site cu toul nou united.com, oferindu-le clienţilor un sistem mai clar, mai simplificat şi mai rapid pentru rezervările online.
În 2007, United a devenit prima companie aeriană din SUA care a introdus cartela de îmbarcare direct pe telefon, fiind totodată primul transportator aerian din SUA care oferă această posibilitate tuturor turiştilor celor 214 aeroporturi interne care o deserveşte. Compania oferă, la ora actuală, cartele de îmbarcare pe mobil în 54 aeroporturi internaţionale, mai multe decât orice alt operator de transport cu sediul în Statele Unite ale Americii.