Travel Magazine

Compania aeriană United a lansat noua clasă Business

Polaris Business Class

 

Oscar Munoz, directorul companiei United Airlines, știe că și-au pierdut câțiva dintre clienții fideli ai companiei și de aceea a încercat să-i recâștige lansând o nouă clasă Business. Evenimentul de lansare a avut loc joi și a fost prima apariție publică a directorului de când a fost numit în funcție.

“Este vorba despre o întreagă experiență, nu doar niște scaune noi, noi feluri de mâncare sau doar vinuri mai bune.”, a declarat Munoz pentru The Associated Press.

Călătorii de la clasa Business, care plătesc 5000 $ pentru un zbor transatlantic, vor scaune confortabile ca să poată să lucreze, să mănânce și să doarmă în ele. Aceștia vor să aibă acces direct la culoar, mai ales pentru zborurile care au loc noaptea, pentru că nimeni nu vrea să fie nevoit să treacă peste un pasager care doarme pentru a merge la baie. Astfel, United și-a schimbat pentru prima dată în 10 ani scaunele de la clasa Business și a scos locurile de pe mijlocul avionului de la avioanele care încă le aveau.

Pasagerii vor avea de asemenea semne cu “Nu deranjați!” și mai mult spațiu de depozitare. În aeroporturi vor exista spații de relaxare special create pentru cei care zboară la clasa Business. Totul face parte din noul serviciu Polaris.

Munoz declară că noua clasă Business reprezintă “spiritul companiei United” și este o parte din “încercarea de a recâștiga încrederea clienților”.

“Călătoritul cu avionul a început să se asemene cu mersul la dentist. Scopul este să îmbunătățim serviciile de la decolare și până la aterizare.”, a declarat acesta mulțimii adunate în Manhattan la evenimentul de lansare.

Dar Munoz știe că nu este suficient să îmbunătățescă doar produsele fizice, de aceea însoțitorii de zbor vor primi un nou nivel de training pentru zborurile internaționale.

În industria aeriană, câțiva dintre însoțitorii de zbor seniori (de obicei aceia care sunt pe zboruri internaționale), nu sunt atât de entuziaști sau de prietenoși cum își doresc pasagerii.

“Este o luptă continuă”, spune Munoz, care recunoaște faptul că United are o istorie destul de urâtă în ceea ce privește relația cu pasagerii.

Compania United a implicat și însoțitorii de zbor în crearea conceptului Polaris, tocmai pentru a-i motiva și o să semneze cu aceștia un nou contract. Sindicatul însoțitorilor de zbor a declarat joi că noul contract o să îmbunătățească atât calitatea experienței clienților, cât și starea de spirit a angajaților.

“Produsele și serviciile sunt absurde, fără oameni care să le prezinte consumatorilor.”, a declarat sindicatul.

Noile servicii se vor aplica începând cu 1 decembrie, dar va dura câțiva ani până ce compania aeriană va înlocui toate scaunele de la clasa Business.

Munoz a fost numit directorul companiei United Continental Holdings Inc. toamna trecută, dar și-a luat concediu medical în octombrie, după ce a suferit un atac de cord. În ianuarie a făcut transplant de inimă și s-a întors la muncă în martie.

Din martie, Munoz a zburat în toată țara, vizitând angajații și clienții importanți. La recomandarea medicilor, Munoz a zburat doar cu avioane private, evitând zborurile comerciale, chiar și pe cele ale companiei sale.

Dar Munoz a făcut turul avioanelor sale la sol și a văzut cum lucrează angajații săi, astfel că restricțiile de zbor vor fi ridicate în câteva săptămâni.

 

Larisa Țițirigă

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *