Mirela Sandu
Biroul de Turism al Taiwanului la Londra a lansat un nou brand de campanie – “Asia’s Best Kept Secret” – cu un puternic impact in publicitatea outdoor si online, tintind catre cei care fac naveta la Londra, dar si spre vizitatorii britanici ai site-urilor Skyscanner si Expedia.
Este de asteptat ca noua campanie sa popularizeze destinatia, cu 85 milioane de vizualizari, care includ reclame pe taxiuri, pe cunoscutele autobuze londoneze, precum si un panou digital pe London Piccadilly One – una dintre cele mai cunoscute cladiri ale capitalei britanice.
Elementul outdoor al campaniei va fi completat cu promovarea on-line, care va rula timp de o luna pe Skyscanner si pe Expedia.
Spoturile sunt vizibile in zona centrala, intens circulata a Londrei, pana la mijlocul lunii iunie – perioada ideala de promovare, inainte de rezervarea vacantelor.
“Asia’s Best Kept Secret” scoate in evidenta, intr-un mod creativ, bogata mostenire culturala a Taiwanului, locuri idilice precum Sun Moon Lake, delicii culinare sau zumzetul oraselor cosmopolite ori triburile indigene. Taiwan este o destinatie fascinanta, cu un popor ospitalier, peisaje uimitoare si un bogat patrimoniu cultural. Astfel, se poate spune ca este “unul dintre cele mai bine pastrate secrete ale Asiei”.
Noua campanie publicitara este conceputa astfel incat sa inspire cat mai multi britanici sa ia in considerare Taiwanul, ca fiind un loc ce trebuie vizitat. Aceasta campanie vine dupa 2015 – an foarte bun pentru Taiwan, in care s-a inregistrat o crestere a numarului de turisti din Marea Britanie.
Johnson Wang – director al filialei europene a Biroului de Promovare a Turismului din Taiwan, a comentat: “Anul trecut s-a vazut o crestere constanta a numarului de turisti sositi in aceasta destinatie si ne asteptam la o crestere similara in acest an. Prin aceasta campanie de mare impact, alaturi de calendarul in desfasurare, al evenimentelor de clasa mondiala, si cu deschiderea unei noi filiale a National Palace Museum, asteptam cu nerabdare directionarea unui numar de vizitatori si cresterea in valoare a turismului, spre beneficiul destinatiei. ”