AirAsia, compania aeriană bugetară a Malaeziei, a lansat o versiune beta de internet wi-fi la bordul aeronavelor. Potrivit acesteia, serviciu va fi testat gratuit timp de două luni (de acum până în octombrie) de până la 60 de pasageri, pe cursele selectate AirAsia. Deşi suntem în perioada precizată, compania aeriană nu a anunțat detalii cu privire la sectoarele care vor beneficia de serviciul wi-fi.
Primul venit, primul servit
După terminarea perioadei de testare, pasagerii zborurilor AirAsia vor putea beneficia de internet la bordul navelor, la preţuri accesibile. Cei care folosesc serviciul, vor beneficia de o cotă de date de 1 MB și se vor bucura de un pachet special, care să le permită chat-ul prin aplicații precum Line, WhatsApp și WeChat. Dacă avionul este echipat cu serviciul wi-fi, pasagerii vor fi informați printr-un anunț, la îmbarcare.
Pasagerii AirAsia pot încerca facilitatea solicitând un cod token digital, generat automat de Connectivity Portal, dând click pe butonul „Get Access”. Serviciul este disponibil pe sistemul: primul venit, primul servit, iar codul este valabil pentru un singur dispozitiv, arată cele mai recente rapoarte ale companiei.